fredag 28 december 2012

Framtida hundar...

Det tog väl några veckor efter att jag skaffat Sasha som tankarna började krypa i skallen på mig...-Jag vill ha en till!
Ja, så är det faktiskt. Jag vill hemskt, hemskt gärna ha en till hund, och faktiskt inte bara en, jag drömmer om en flock hundar! Jag tror inte att jag skulle klara av mer än fyra hundar om jag är ensam. Jag vill ju kunna ge varje individ vad den behöver.
Ras då? Jo, jag har ju kikat en del på olika raser och så.
Nästa köp av hund lär troligtvis bli en norsk lundehund! Så fina hundar som jag känner skulle passa mig och Sasha perfekt. Skulle kunna tänka mig att leta reda på en omplacering om ett till tre år.

Först måste jag få ordning på min lilla korv så att hon är tryggare, säkrare och inte biter i mina tår... Skämt åsido, men jag måste fixa saker och ting innan jag känner mig redo för att ta emot en till kamrat här hos oss. Men åh som jag längtar!
Liksom tänk att vandra i de norska fjällen på somrarna med Sasha och den. Hur fantastiskt?

Här har ni lite bilder på de underbara hundarna!


Sjukt fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar