fredag 17 augusti 2012

Godis mamma, mera godis!



Smaskens med gottgott tycker Sasha! Lördag och söndag är de två sista dagarna för vårat sommarlov tillsammans. Min kompanjon och jag. Ungefär 630 kiss och bajsturer och äventyr har vi hunnit med enligt mattes kalkulationer. Åh mitt lilla hjärta, jag kommer längta ihjäl efter henne på skolan. Undrar vad hon gör nu? Klättrar hon runt på rottisen Enzos rygg? Äter hon sin mat? Leker hon i gräset? Dricker hon bra? Det är säkert så här det känns när man lämnar in sina barn på dagis...

3 kommentarer:

  1. Det går nog bra! Stella gick på dagis ett tag, bara 1 dag i veckan men hon blev så stressad så det fick vi sluta med. Dock var hon bara 6 månader och det kanske skulle varit annorlunda idag men jag tror att en dagmatte är mycket bättre! :)

    www.stellabus.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Sasha är snart fem månader nu och hon skulle aldrig funka i ett hunddagis. Hos dagmatten får hon ju allt hon behöver som valp med sällskap och träning och extra kiss-turer. Sedan får hon ju sällskap av flera hundar också så hon älskar att vara där! :)

      Radera
  2. det kommer gå jättebra! hon är så söööt

    SvaraRadera