söndag 12 augusti 2012

Stolt mor.

Åh, så stolt över min lilla mopp! Idag när vi gick på promenad hade jag henne lös. Då kom det två hundar och min lilla dam blev väldigt nyfiken men trots det så kom hon ändå på inkallning. Och det var väldigt tur, för en av hundarna gjorde utfall mot den andra hunden. Min lilla Sasha hade nog blivit frukost för den vita dogo argentinon om hon sprungit fram till den...

Annars så rullar det på för oss. Nu ligger hon med magen i vädret och sover på min fot... Typiskt moppar...
Skolan börjar snart och på måndag börjar inskolningen till hennes dagmatte. Ojojoj, jag kommer sakna mitt hjärta något så otroligt när jag går i skolan. Jag får trycka upp bilder på henne att sätta i min kalender och täcka mitt skåp i. Troligtvis kommer det bli så att min mor lämnar henne där på morgonen eftersom hon kan komma samma tid varje dag, och att jag hämtar efter skolan. Ensamhetsträningen ska fortsättas, nu klarar hon runt en halvtimme. Jag brukar lämna henne 15-20 minuter och hon verkar ok med det. Ibland så kommer hon inte heller springandes direkt till mig när jag kommer utan hon stannar kvar lite längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar